PALAUTUS- JA VAIHTO-OIKEUS SUOMESSA (PÄIVITETTY 30.6.2023)

Tiedämme, että verkkokauppassa shoppailu voi olla hankalaa, joten tuotteiden kokeileminen kotona on välttämätöntä. Toivomme, että olet enemmän kuin tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, mutta ymmärrämme kyllä – joskus ei vaan natsaa.  

Sinulla on oikeus palauttaa tilauksesi ilmoittamalle siitä meille 14 päivän sisällä siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tilaamasi tuotteet. Peruutusilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi palautettavan tavaran mukana toimittamallasI kirjallisella palautuslomakkeella tai sähköpostitse. Huomioithan, että vain tuotteet, jotka ovat uusia ja käyttämättömiä voidaan palauttaa.

Asiakas on vastuussa palautuksesta, kunnes tuotteet on palautettu myyjälle (tässä tapauksessa R/H Studio) tai hän voi osoittaa, että ne on palautettu, eli palautuskuitilla. 

NÄIN TEET PALAUTUKSEN POSTILLA
  1. Täytä huolellisesti palautuslomake ja sujauta se mukaan pakettiin palautettavien tuotteiden kanssa. Pakkaa tuotteet alkuperäiseen tai vaihtoehtoiseen pakkaukseen
  2. Mene osoitteeseen: www.posti.fi/palautapaketti. Syötä pakettisi lähetystunnus (JJFI-alkuinen) ja saat yksilöllisen Helposti-koodin
  3. Kirjoita Helposti-koodisi paketin päälle ja vie paketti Postin noutopisteeseen tai Posti automaattiin
  4. Säilytä saamasi Helposti-koodi siihen saakka, kunnes olet saanut meiltä ilmoituksen, että palautuksesi on käsitelty. Voimme tarvita tätä, mikäli palautus ei saavu meille normaalin toimitusajan puitteissa.

NÄIN TEET ASIAKASPALAUTUKSEN MATKAHUOLLOLLA:

  1. Täytä huolellisesti tämä palautuslomake ja sujauta se mukaan pakettiin palautettavien tuotteiden kanssa. Pakkaa tuotteet alkuperäiseen tai vaihtoehtoiseen pakkaukseen.
  2. Vie paketti Matkahuollon toimipisteeseen ja kerro tiskillä Matkahuollon palautustunnuksemme: 9557826.
  3. Säilytä Matkahuollon kuitti lähetyksestä siihen saakka, kunnes olet saanut meiltä ilmoituksen, että palautuksesi on käsitelty.
NÄIN TEET ASIAKASPALAUTUKSEN DP SCHENKERILLÄ
  1. Täytä huolellisesti palautuslomake ja sujauta se mukaan pakettiin palautettavien tuotteiden kanssa
  2. Pakkaa tuotteet alkuperäiseen tai vaihtoehtoiseen pakkaukseen.
  3. Vie paketti DB Schenkerin toimipisteeseen kerro haluavasi tehdä asiakaspaulutuksen. Palautusosoite: Verkkologistiikka Oy C/O Riiheläinen-Hernesniemi Oy Taalintehtaankatu 4, 20750 Turku, Finland.
  4. Säilytä saamasi DP Schenker palautuskuitti siihen saakka, kunnes olet saanut meiltä ilmoituksen, että palautuksesi on käsitelty. Voimme tarvita tätä, mikäli palautus ei saavu meille normaalin toimitusajan puitteissa.

Palautusosoite:

Verkkologistiikka Oy
C/O Riiheläinen-Hernesniemi Oy
Taalintehtaankatu 4,
20750 Turku

Palautuksen käsittely

Pääsääntöisesti palautukset saapuvat meille 3-7 arkipäivässä. Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, se käsitellään yleensä viikon sisällä palautuksen saapumisesta. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys tehdään sen maksutavan kautta, jota käytit tilaustasi tehdessäsi. Saat sähköpostiviestin, kun palautus on käsitelty. Perimme palautuksen toimituksesta ja käsittelystä aiheutuvista kustannuksista 7€/ tilaus. Kulut pidätetään tilauksen palautettavasta summasta.

Noutamaton lähetys

Paketin noutamatta jättäminen ei ole tuotepalautus. Kaikista noutamattomista paketeista veloitamme 10€ käsittelykulun. Kulut pidätetään tilauksen palautettavasta summasta.

Palautuslomaketta ei ole tai tiedot palautuslomakkeella ovat puutteelliset

Jos vastaanotamme palautuksen, jonka mukana ei ole lähetetty palautuslomaketta tai palautuslomakeelle ei ole täytetty kaikkia tietoja, emme voi käsitellä palautusta. Jos paketistasi puuttuu palautuslomake voit lähettää palautustilauksen tiedot meille myös sähköpostitse tai tulostaa palautuslomakkeen tästä.

Jos lähetit palautuksesi meille vajailla tiedoilla tai ilman palautuslomaketta, lähetä lisätiedot palaustasi koskien sekä kuvaus palautuksen sisällöstä sähköpostitse osoitteeseen: info@rh-studio.fi

PALAUTUKSET R/H SHOP (PÄIVITETTY 15.06.2023)

 R/H Shop on kesälomalla 16.6.-2.8.2023. Kesäloman aikana palautuksia ei pysty toimittamaan R/H Shopille. 

EU-maat (muut kuin Suomi) & Muut maat (Eu-alueen ulkopuoli)

Sinulla on oikeus palauttaa tilauksesi 14 päivän sisällä siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Asiakkaat, jotka ovat tilanneet tuotteet Suomen ulkopuolelle kattavat itse palautuksen lähetyskustannukset ja mahdolliset tullauskulut. Vain tuotteet, jotka ovat uusia ja käyttämättömiä tai viallisia, voidaan palauttaa.

Kun pakkaat tuotteita palautettavaksi täytä palautuslomake yhteystiedoillasi ja ilmoita palautuksen syy, jotta voimme kohdistaa palautuksen oikeaan tilaukseen. Ilmoitathan mahdollisesta palautuksesta meille sähköpostitse: info@rh-studio.fi. Liitä sähköpostiisi nimesi, tilausnumero ja paketin mahdollinen lähetystunnus.

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, se käsitellään. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys tehdään alkuperäiselle maksutavalle. Saat sähköpostiviestin, kun palautus on käsitelty R/H:lla ja maksutavalla, jota olet käyttänyt tilatessasi. 

PALAUTUSOSOITE:

Verkkologistiikka OY
/ C/O Riiheläinen-Hernesniemi Oy
Taalintehtaankatu 4
 20750 Turku, Finland.

VAIHTO

Tällä hetkellä emme tarjoa vaihto mahdollisuutta tuotteillemme. Jos tarvitset tilaamaastasi tuotteesta eri kokoon tai värin, tee uusi tilaus verkkokaupan kautta ja palauta ensin tilaamasi tuote normaalisti asiakaspalautuksena.